De database van telefoonnummers en de beoordeling maken de gebruikers zelf aan. Ze kunnen hun ervaringen toevoegen via websites of via applicatie Call Insider.
De commentaren worden toegevoegd door de gebruikers van de webpagina anoniem, dus we kunnen hun authenticiteit niet 100% garanderen. Natuurlijk krijgen we verzoeken om de commentaren te verwijderen met de reden dat het om een concurrentiestrijd gaat en de commentaren onwaar zijn. We behouden zich daarom met het recht om de commentaren te verwijderen of de hele discussie bij het telefoonnummer te blokkeren.
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. U moet alleen klikken op de icoon prullenbak in de rechte hoek beneden, een kort formulier invullen en de e-mail adress bevestigen, waar u later een aankondiging krijgt, wat de moderators hebben met het commentaar gedaan.
Is idd van Telenet, 5 minuten na een technische vraag (via hun webpagina) te hebben gesteld kreeg ik een oproep zonder spraak welke werd afgebroken na 5 seconden. 5 minuten later werd ik met hetzelfde nummer opgebeld en geholpen door de Telenet dienst.
2 x gebeld, 2 x opgenomen, 2 maal ingehaakt nadat ik "hallo" zei ... Zou moeten Telenet zijn (verwacht bericht van hen) maar dan mogen ze wel iets zeggen ipv bellen en ophangen.
Telenet , ze laten 2x rinkelen en leggen weer af.
Was telenet klantendienst/support. probleem na 14-dagen geen wifi opgelost.
Werd opgebeld maar na herhaaldelijk Hallo, Hallo, Wie is het ? Geen reactie en dus opgehangen. Zou kunnen telenet zijn. We hebben al meer dan 14 dagen geen wifi. Maar snelle interventie ? Mm :-(
Ze hebben net teruggebeld: technische dienst telenet. safe
Belt 2x vandaag. 1e keer kon ik niet opnemen. 2e keer nam ik op, hoorde ik niets en werd er vrij snel ingehaakt.
Moet wel zeggen dat ik een mail heb verstuurd naar Telenet en dacht dat het hieraan kon liggen of mee te maken had
Telenet technicus net over de vloer gehad na gecontacteerd te zijn geweest via het nummer 011712630 . Nieuw aansluitingsdoos geïnstalleerd en alles is prima.
Heb net opnieuw een oproep gekregen van dit nummer. De gesprekspartner vroeg welk probleem ik had en welke boodschap op mijn smartphone verschijnt als ze me bellen. Dit callcenter heeft er geen enkel idee van waarom ze als "mogelijk frauduleus" worden geafficheerd op je telefoon display. Misschien heeft iemand dit nummer gemeld bij een soort controledienst van Telecom. Maar dit nummer is wel degelijk van een TELENET-callcenter.
Ik heb de voorbije dagen ook een oproep van dit nummer gekregen. Mijn display op de smartphone gaf aan "mogelijk frauduleus nummer". Heb uiteindelijk toch het nummer beantwoord en ik kreeg ook de uitleg over het technisch komen controleren van mijn Telenet-modem en aansluiting. Heb daarop een sms gekregen dat er een technicus zou langskomen morgen. Het nummer van deze sms was hetzelfde als dat van alle smsen die ik voordien kreeg van Telenet Toch heb ik uit alle zekerheid 015/66666 van Telenet gebeld. Zij bevestigen mij de correctheid en eerlijkheid van deze telefonische contactname door Telenet. Het gaat hier om een extern callcenter dat wel degelijk de opdracht heeft van Telenet zelf. De Telenet-medewerker heeft me ook gevraagd om morgen de badge te controleren van deze technicus. Maar dit enkel omdat ik twijfelde. Telenet stuurt wel degelijk technici op pad.
Belt maar haakt na 10 seconden weer in zonder te reageren. Duidelijk iets niet pluis met dit nummer...
Tel.nr is ok, betreft technische dienst van telenet