De database van telefoonnummers en de beoordeling maken de gebruikers zelf aan. Ze kunnen hun ervaringen toevoegen via websites of via applicatie Call Insider.
De commentaren worden toegevoegd door de gebruikers van de webpagina anoniem, dus we kunnen hun authenticiteit niet 100% garanderen. Natuurlijk krijgen we verzoeken om de commentaren te verwijderen met de reden dat het om een concurrentiestrijd gaat en de commentaren onwaar zijn. We behouden zich daarom met het recht om de commentaren te verwijderen of de hele discussie bij het telefoonnummer te blokkeren.
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. U moet alleen klikken op de icoon prullenbak in de rechte hoek beneden, een kort formulier invullen en de e-mail adress bevestigen, waar u later een aankondiging krijgt, wat de moderators hebben met het commentaar gedaan.
Ik had online een nieuwe simkaart aangevraagd bij Telenet. Enkele dagen nadien werd ik opgebeld door het nummer 011712630 en dat was iemand van Telenet die wist dat ik een nieuwe simkaart had aangevraagd en hij wist ook voor welk mobiel nummer, enz... Hij telefoneerde om te vragen of hij de simkaart per post moest opsturen of dat ik ze zou afhalen bij een Telenet-winkel. Ik vroeg hem naar het betreffende nummer en hij wist me te vertellen dat de mensen die een e-mail of bericht naar Telenet hebben gestuurd, nadien automatisch opgebeld worden vanuit dit nummer.
ik werd vandaag al 4x gebeld door dat nummer maar heb niet opgenomen. Nummer nu geblokkeerd.
011712630 = NIET Telenet
Ik heb net naar het gratis nummer van Telenet (0800 66 350) gebeld om te vragen of dit nummer van hun kwam en ik kreeg dus het antwoord dat het ZEKER GEEN NUMMER VAN TELENET is! Dus niet opnemen als dit nummer u zou opbellen...
Vandaag 2x gebeld.
Ze hangen gewoon op zonder iets te zeggen, Niet leuk!!!
Belt me al 3 keer op dit weekend zonder dat er iets wordt gezegd aan de andere lijn.
Heb nogal wat (terechte) klachten geuit tegenover Telenet. Zojuist werden wij (daarom?) gebeld met dit nummer en er werd niets gezegd... Gezien alle uitlatingen alhier, mag dit ook weer erbij op de toch al zo lange klachtenlijst...
011712630 is een nummer dat eerst als 'onbekend' wordt geregistreerd en dan verschijnt het nummer. Bij het opnemen van de telefoon wordt niks gezegd en ingehaakt. Van verleden week tot nu heeft 'men' al 4 keer gebeld.
Kan telenet hier geen einde aan stellen vraag ik mij af en die kl**tzakken laten opsporen en sanctioneren?
Probleem ingegeven bij Telenet, sindsdien werd ik 2 keer gebeld door dit nummer (zonder er iets aan de andere kant van de lijn gezegd werd).
Zoals andere reacties hieronder, ik werd gebeld en hoorde niets. Na 8 seconden werd er afgelegd. Lekker professioneel, Telenet...
Gebeld door dit nummer, maar niemand aan de andere kant van de lijn. Indien dit van Telenet is, dan getuigt dit van weinig professionaliteit.
Ik kreeg zonet via dit nummer een man aan de lijn, die zowel de inhoud van mijn vraag aan Telenet kende, als mijn gegevens.
Toch gaf hij me een allesbehalve professionele indruk.
Zeker toen hij naar mijn paswoord vroeg, heb ik ingehaakt.
Ook ik werd door "Onbekend" herhaaldelijk gebeld op mijn vaste lijn na het installeren van een nieuwe modem. Even Telenet gebeld en het was zo opgelost.Blijkbaar was er in mijn profiel iets aangevinkt dat niet nodig was. Nog maar eens een dikke "DANK U" voor de uitstekende support.