In het geval, dat er in het commentaar beledigende uidrukkingen verschijnen of feiten, die zouden kunnen algemeen als een leugen beschouwd worden, informeer ons via e-mail wieheeftgebeld.nl@ of per post op het adres:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praag
Tsjechische Republiek In het geval, dat het algemeen bekend is, dat een bepaalde commentaar niet geschraagd door de feiten is of is beledigend, zal verwijderd worden. In andere gevallen contacteer politie, die moet onderzoeken, of de commentaren onrechtmatig zijn. De beheerder van het forum verleent de medewerking bij de verduidelijking van onrechtmatigheid van bepaalde commentaren. Op het moment dat we worden geinformeerd door politie of rechtbank over de onrechtmatigheid, kunnen we een bepaalde commentaar verwijderen.
Mijn vader van 88 werd verteld dat zijn huidige leverancier NLE werd overgenomen door Essent.
Gelukkig gaf hij mijn nummer om de verzonden offerte af te handelen, de verkoopster beweerde bij hoog en bij laag dat ze het product niet zo verkocht had.....
Ik ben deze week 3x gebeld ondanks herhaaldelijke en duidelijke aangegeven dat ik niet geïnteresseerd ben. Ook aanmelden in bel-me-niet register wordt door hen niet gerespecteerd.
"energieleverancier" die nieuwe registraties in het kok opbellen
ja, voelt al gelijk niet goed....
Ik ben door dit nummer gebeld. Uit internet onderzoek zie ik dat het gaat om bedrijf Nutsbeheer.
Email: info@nutsmarketing.nl
Telefoon: 023 2010 230
Adres: Hoeksteen 153, 2132 MX Hoofddorp
kvk nummer: 72844922
Ze hebben mijn nummer duidelijk gevonden via KVK. Maar ze doen alsof ze gegevens van mij opgestuurd krijgen van mijn bestaande Energie leverancier. Grote fout begaat hij wanneer hij vraagt welke energie leverancier ik momenteel zit. (kreeg je het niet opgestuurd dan?). Ik heb verteld dat ik niet weet wie mijn huidige energieleverancier is. En daarna doet hij een soort adres controle. Oh meneer ik zie dat Liander uw energieleverancier is. (FAIL). Verteld verder samenwerkt met Liander ze krijgen gegevens van zakelijke klanten. Ik heb toch maar mijn gegevens gegeven omdat ik de methode wilde zien. Hij beweerde dat niks veranderd, alleen mijn factuurbedrag zou veranderd zijn. En daarna krijg ik een SMS en een mail beiden met een offerte en een hyperlink waar ik moest klikken om de offerte te zien (natuurlijk niet gedaan, zeker niet doen). En daarna heb ik verteld oke bedankt voor de offerte ik ga erover nadenken en ga verder met Liander afhandelen, gelijk hele paniek waarom meneer Liander hoeft u niet bij te betrekken wij kunnen alles regelen het is momenteel erg druk bij Liander. Op een gegeven moment heb ik laten weten dat ik het manier via onbekend telefoon niet veilig vond. Toen moest ik zijn manager spreken wtf? Manager zegt meneer we hebben alleen maar een offerte gestuurd verder niks? Waarom doet u zo raar (wtf) :D
Maar ja stelletje amateurs dus.
Als hij gewoon normaal zonder leugens een aanbieding had gedaan, had ik wel kunnen kijken hey een alternatief wat zijn de verschillen met huidige. Maar blijkbaar hebben ze andere plannen. Succes.