Hoe beperk je ongewenste (commerciële) benadering?
Als ondernemer kun je geconfronteerd worden met ongewenst gebruik van jouw contactgegevens. Andere bedrijven gebruiken die bijvoorbeeld om je reclame toe te sturen of te bellen met een zakelijke aanbieding. Deze gegevens kunnen afkomstig zijn uit het Handelsregister maar ook uit andere bronnen. Denk aan databrokers,…
Odido klantenservice voor abbo verlenging. Je kan zo juist telefonisch korting krijgen.
Wat een overdreven reacties hier. Leuke meid van Tmobile aan de lijn gekregen die ook nog eens een beter aanbod had dan ik nu heb. Toppppp
Is het telefoonnummer van de verkoop afdeling van T-Mobile, hiervan eerst op de hoogte gesteld per sms. Ze bellen alleen met een aanbieding wanneer je contract bijna verloopt.
Dit bericht heb ik 2 dagen eerder ontvangen via SMS voordat ze belden, Ze kondigen het wel netjes aan:
Beste klant, Goed nieuws: je contract kan worden vernieuwd. Deze week neemt de T-Mobile adviseur persoonlijk contact op, om je hier alles over te vertellen. Neem je op? We bellen je met telefoonnummer 06-14094100. Groeten, T-Mobile Geen sms meer ontvangen? Afmelden kan via My T-Mobile.
de menir die aan de telufoon kwam was hil aardug hij hielp me met mijn t-mobile contrakt heel fijn dat hij mij wouw helpun.
Dit stond op T-mobile.nl
Ja, telefoonnummer 06 1409 4100 is het telefoonnummer dat wij gebruiken voor onze uitgaande verkoopgesprekken, bijvoorbeeld wanneer we klanten bellen met een mooi aanbod.
Sinds 1 januari 2020 zijn we namelijk verplicht om met 'nummerweergave' te bellen.
Je kunt ons op dat nummer trouwens niet terugbellen; als je dat doet krijg je een bandje te horen waarop we meer informatie geven. Wil je toch contact met ons? Kijk dan op onze klantenservice pagina.
Zakelijke klant? Bekijk de contactmogelijkheden.
Ik heb keurig deze sms vantevoren ontvangen:
Beste klant, Goed nieuws: je contract kan worden vernieuwd. Deze week neemt de T-Mobile adviseur persoonlijk contact op, om je hier alles over te vertellen. Neem je op? We bellen je met telefoonnummer 06-14094100. Groeten, T-Mobile Geen sms meer ontvangen? Afmelden kan via My T-Mobile.
Ik mag ook verlengen, heb aangegeven dat ik nog even zelf wil nadenken en bekijken. En heb een terug bel afspraak gemaakt voor over een aantal weken. Helemaal geen vervelende dwingende gesprek gehad, rustig en beleefd. Hartstikke handig want ze komen wel met goeie aanbiedingen. Dus ik heb niet veel te klagen over dit telefoon nummer, ook nooit eerder gestalkt door tmobile, tevreden klant.
Ik ben zelf een medewerker van T-mobile die met dit nummer belt, vervelend om te zien dat heel veel mensen slechte ervaringen hebben meegemaakt wanneer wij bellen. De oorzaak van het "gelijk ophangen" zijn doorverbind problemen die we hebben vanwege het werken vanuit huis. Helaas is dit de negatieve impact die T-mobile krijgt door Covid-19.
Je word gebeld omdat je contract binnenkort verloopt en we altijd bij klanten die langer bij ons zitten er zeker van willen zijn dat ze het beste aanbod ontvangen van ons.
En ja dat betekend dus voordelen!
Is idd nummer van T-Mobile
same here. picked up for 2 seconds and they hanged