Verbod op ongevraagde telefonische verkoop
Vanaf 1 juli mogen bedrijven en organisaties consumenten alleen nog maar bellen als de consument hier vooraf toestemming voor heeft gegeven. Het Bel-me-niet Register verdwijnt hierdoor. Dit is het gevolg van een wijziging in de Telecommunicatiewet.
Ontzettend vervelende man. Belde voor gegevens van een klant van ons, die volgens hem niet goed bereikbaar was. Uiteraard delen wij geen gegevens van onze klant als deze niet al te vinden zijn op het internet.
Man was slecht verstaanbaar, nadat ik dat tegen hem zei volgde een stortvloed aan scheldwoorden.
De man een fijne dag gewenst en opgehangen.
Na verder onderzoek bleek het de volgende man te zijn:
René Cloo
https://www.grandslamsportsmedia.com/team
Voornaam René bij ons. Intimiderend, enorm kleinerend zoals hier al eerder vermeld, scheld, wil vaak leidinggevende of directie spreken (probeert ook namen te ontfutselen), wordt snel boos, belt en hangt direct op, belt zelf maar zet jou in de wacht als antwoord hem niet zint. Te bizar voor woorden.
Belde mij en ik kreeg een bandje te horen in het engels dat mijn Telfort diensten binnenkort worden afgesloten. Ik kreeg toen een keuzemenu of ik in het engels of chinees wilde bellen. Heb toen opgelegd. Ik neem überhaupt geen diensten af bij Telfort ;)