Hoe beperk je ongewenste (commerciële) benadering?
Als ondernemer kun je geconfronteerd worden met ongewenst gebruik van jouw contactgegevens. Andere bedrijven gebruiken die bijvoorbeeld om je reclame toe te sturen of te bellen met een zakelijke aanbieding. Deze gegevens kunnen afkomstig zijn uit het Handelsregister maar ook uit andere bronnen. Denk aan databrokers,…
Tja, zelfde verhaal als de anderen. Gebeld op zondag, niet eens kunnen opnemen. Waarschijnlijk met het idee om je te triggeren en terug te bellen. Trappen we natuurlijk niet in. Geen voicemail
Net door dit nummer gebeld. Gaat heel kort over, niet eens de tijd om eventueel op te nemen. Het nummer wordt bij mij als spam gemeld.
Voor mij ook een onbekend nummer. Ik heb ook niet opgenomen aangezien ik het ook niet ken. Ook zonder een voicemail.
Zelfde hier. Zondagmiddag, onbekend nummer. Opgenomen maar verbinding direct weg.
Op zondagmorgen een onbekend nummer, niet opgenomen.
Voice mail is niet ingesproken.