Phishing en nepmails herkennen
Phishing is het stelen van je (betaal)gegevens via nepberichten. Via linkjes in e-mail, sms of social media kom je terecht op nagemaakte websites van banken, overheid of bedrijven. Lees onze tips hoe je phishing kunt herkennen en wat je wel en niet moet doen om geen slachtoffer te worden.
In beeld verschijnt Stan Baggen (Smart), is een advocatenkantoor in Amsterdam.
Na meerdere keren bellen 1 keer opgenomen, is spam van quick solutions, vodafone/ziggo.
Niet opnemen vieze spam
Callcenter begreep niet dat hij niet zomaar mag bellen.
Cold call
They say they are from Ziggo zakkelijk. Give an offer and push to sign for it. They know your name, address and number without being a costumer
Deze gasten, callcenter voor Ziggo, blijven mensen lastig vallen ook nadat je hebt gezegd dat niet te willen en geen klant bent. Ziggo komt er daarom bij ons niet meer in!
Heb niet opgenomen, beller ID is sibbing baggen abogados - advocaten met een melding van SPAM. Andere reacties hier bevestigde mijn vermoeden dat de SPAM melding gelijk heeft.
Spam
hangen op
Spam. Waarom zou een advocatenkantoor als callcenter bellen? Gelijk geblokkeerd.
Smartphone gaf al aan dat het spam was met de tekst "advocaten sibbing baggen abogados"
Bellen regelmatig en hangen op zonder iets te zeggen.