Vanaf 1 juli geen ongewenste telefoontjes meer
Ook wel eens gebeld door een telemarketeer of telefonisch verkoper? Irritant hè! Ze proberen je altijd te verleiden met een nieuw telefoonabonnement voor de zaak, een sportabonnement met korting of natuurlijk een nieuw energiecontract voor jouw kantoorpand. Gladde praatjes, een glimlach die je door de telefoon hoort…
Oplichters, paar keer overlaten gaan en dan ophangen .Ongevraagde reclame ! Ophouden !
Stalkers zogenaamd van Ziggo. Maar Ziggo heeft eigen netwerk en biedt geen glasvezel aan volgens de klantenservice van Ziggo. Ik heb ze al diverse keren gezegd dat ik nooit klant bij ze word ook al zijn ze de laatste aanbieder in Nederland. Maar helpt niet echt want ze bellen steeds weer met een ander nummer.
Ongevraagd een paar keer over laten gaan !,,
Zegt van Ziggo te zijn en dat hij wel mag bellen ondanks dat je een beroep doet op recht van verzet. Ziggo geinformeerd dat ik net gebeld wil worden, ben geen klant en zal dat ook nooit worden!
Ze zeggen dat het niet hun nummers zijn en vragen mij om het te blokkeren.... dus wees gewaarschuwd.
Call centrum niet opnemen, blokkeren, blijft bellen op diverse tijden
ziggo spam. Wekelijkse bellen ze. Ze zorgen ervoor dat je nooit nooit maar dan ook nooit met hun zee gaan. Wat een stel .
Irritant !! Ze bellen steeds met een ander nr! Weer geblokt!!
Irritant !! bellen steeds met een ander nr! Weer geblokt!!
Ik word bijna dagelijks gebeld voor glasvezel van Vodafone/Ziggo. Dit keer zegt de medewerker dat hij van Linqnet is (0268080133). Het is ronduit irritant. Steeds een ander nummer, steeds weer een nummer blokkeren. Zeer storend!
Wat een oplichters. Dat ze op een eerlijke manier gaan werken stelletje stumpers.
Proberen met allerhande smoezen je te vertellen dat de internetverbinding niet goed is en dat zij (Linqnet) de glasvezelkabel aan het verbeteren zijn en nog meer van die onzin.
Op de vraag om mijn nummer nen naam uit hun bestanden te verwijderen omdat dit al de derde keer is dat ik gebeld wordt volgt alleen een lach. !
Betreft het bedrijf Linqnet dat zogenaamd voor Vodafone Ziggo werkt.
Ze bellen op mijn privénummer en vragen vervolgens naar de eigenaar van de "bedrijfsnaam".
Op de vraag hoe ze aan dit nummer kunnen ze geen antwoord geven, anders dan "van hogerhand"
Van de AVG heeft de medewerker nog "nooit gehoord"
Naar een leidinggevende gevraagd en na even wachten heb ik een andere "medewerker" aan de lijn.
De AVG lijkt hem ook onbekend en wil me uiteindelijk opzadelen met een nummer waar ik voor klachten na toe kon bellen of hij ging ophangen. Ik heb ze uitdrukkelijk kenbaar gemaakt me uit de database te verwijderen en zelf maar opgehangen.
Onvriendelijke partij!
vallen in herhaling. bij terugbellen geen vermelding van bedrijfsnaam