Fraudehelpdesk ziet toename telefonische oplichting in 2022
De Fraudehelpdesk ziet een stijging van het aantal meldingen over telefonische oplichting, zo meldt het over de jaarcijfers van 2022. Het gaat om een stijging van 18 procent. In 136 gevallen is geld afgestaan, wat neerkwam op een totale schade van ruim 1 miljoen euro.
Bellen zo wat iedere dag, enorm vervelend.
Vandaag ook gebeld door dit nummer, maar niet opgenomen. Ik heb het eerst hier gecheckt. Fijn dat ik weet dat ik later ook niet op moet nemen en het nummer moet blokkeren.
nummer belt mij en wil allerlei persoonsgegevens verifiëren, maar weigert iets te doen waardoor ik ook weet dat ik met "ziggo" bel. zegt dat ik het online kan controleren, maar als ik dit nummer invoer zie ik nergens officieel dat dit van ziggo is. als ik dat zeg, zegt ze vet ongeinteresseerd: 'nou dan houdt het op', en 'ik zal het doorgeven'. Wat een slechte service. Tip voor Ziggo: zorg voor een google-baar nummer en zorg dat u klanten ook kunt bevestigen dat u het bent, in plaats van alleen andersom.
Slechte actie weer van Ziggo. Vaste klanten lastigvallen.....dit zorgt zeker voor extra verloop
irritant, werd gebeld en er is meteen opgehangen toen ik opnam
Irritant, blijft bellen
Gebeld door dit nummer. Vroegen of ik tevreden was. dat was en ben ik niet. Wilde alleen maar twee jaar verlenging aanbieden. Gezegd dat ik korting wilde net als nieuwe klant. Ze zei dat ze dat niet kon. Dan moest ikzelf maar klantenservice bellen. En toen hing ze op.....
Verkopers en niets anders. Ziggo. Ik zou er wat aan doen. Kost jullie nu weer een klant.
Iedere dag gaat dit nummer 2x achter elkaar over. zeer irritant. Ik heb hem geblokkeerd
irritant volk, werken in naam van Ziggo, ben er al 8 jaar klant en opeens kon ik ''verlengen'' maar dan wel voor minimaal 2 jaar. heb nog nooit een contract voor verlengen gehad van Ziggo want dit is altijd maandelijks opzegbaar geweest.
Vandaag belde dit nummer mij +31527755059 ik nam op en verbinding werd meteen verbroken,heb meteen geblokkeerd
Colportage van Ziggo
hebben gebeld, zeiden dat ze van Ziggo waren, direct de verbinding verbroken, ik heb al meermaals aangegeven dat ik niet door bedrijven gebeld wil worden, en toch bellen, daarna nummer geblokkeerd, en nu gaan ze telkens niets inspreken bij mijn voicemail.
Dus kunnen niet snappen dat als je ze blokkeert dat je dan niets met ze te maken wilt hebben.
Na nazoeken wordt er op het Ziggo forum gezegd dat het een nummer van 1 van hun partners is.
Ik was toch al van plan om Ziggo op te zeggen en nu nooit meer terug te gaan naar ze omdat de gebruikerservaring en verbinding iedere keer dramatisch slecht is, maar nu weet ik dus zeker dat ik nooit meer Ziggo wil.