PHISHING EN BANKHELPDESK-FRAUDE: TRAP ER NIET IN!
Oplichters hengelen naar je codes, beveiligingsinformatie of persoonsgegevens om die te misbruiken. Phishing heet dat. Het gaat vaak via e-mail, maar gebeurt ook telefonisch, en met brieven en sms’jes. De oplichters doen zich vaak voor als een bedrijf dat je vertrouwt, zoals je bank. Dan heet het bankhelpdeskfraude.
ik heb opgenomen, maar ik hoorde niets aan de andere kant van de lijn, en toen werd er opgehangen.
Werd ook door 0303104999 gebeld. Niet opgenomen, voor mij onbekend. Nu weet ik dat dit de klantenservice van Bol is. Dit ivm niet aangekomen pakket. Maar bel me niet op Zaterdag.
Irritant
Bol medewerker lijkt te bellen. Maar na een keer overgaan van het belsignaal wordt er neer gelegd. Vervolgens inderdaad een mail met de mededeling: ik heb geprobeerd u te bellen, maar helaas nam u niet op…
Dit is inderdaad gewoon de klantenservice van Bol.com die mij belde n.a.v. een vraag die ik via mijn account had gesteld.
Klantenservice bol.com
4 oproepen binnen 2 minuten, heel irritant
Is gewoon Bol.com klantenservice over vertraagde pakketje
Bol.com. Klantenservice. Erg storend want ik heb alleen aangegeven per mail contact te willen. Toch bellen ze op een zaterdag. Gewoon vervelend
Bellen over een creditering, van iets wat ik niet bij hun besteld heb!
Niet opgenomen, geen interesse is geblokkeerd.
Bol medewerker lijkt te bellen. Maar na drie keer overgaan van het belsignaal wordt er neer gelegd. Vervolgens inderdaad een mail met de mededeling: ik heb geprobeerd u te bellen, maar helaas nam u niet op…