De database van telefoonnummers en de beoordeling maken de gebruikers zelf aan. Ze kunnen hun ervaringen toevoegen via websites of via applicatie Call Insider.
De commentaren worden toegevoegd door de gebruikers van de webpagina anoniem, dus we kunnen hun authenticiteit niet 100% garanderen. Natuurlijk krijgen we verzoeken om de commentaren te verwijderen met de reden dat het om een concurrentiestrijd gaat en de commentaren onwaar zijn. We behouden zich daarom met het recht om de commentaren te verwijderen of de hele discussie bij het telefoonnummer te blokkeren.
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. U moet alleen klikken op de icoon prullenbak in de rechte hoek beneden, een kort formulier invullen en de e-mail adress bevestigen, waar u later een aankondiging krijgt, wat de moderators hebben met het commentaar gedaan.
Ziggo box was stuk. Ziggo gebeld, wordt niuwe horizon XL bezorgt, veel uitleg door Ziggo.
Vandaag rekening van Vodafoon ontvangen met een bedrag van 27.18 Euro voor 32:53 min te bellen met hun.
Belachelijk, wordt dat terugbetaald?
Gebruik dit nummer kost je heel veel geld.. waardeloos is het..
Schandalig!!!!! Begin december naar Ziggo gebeld omdat het het allemaal voor de zoveelste keer niet deed. 47 minuten verder en niks opgelost maar wel, zien we vandaag op de rekening, €44,- verder!!!! Wat een schandalig gedoe zeg. Je belt een nummer wat je in hun informatie vindt, wordt doorgeschakeld maar blijft dus al die tijd ook het “doorschakelbedrijf” gewoon betalen!!! Wat ben ik klaar met al die oplichterij!!
Dit betreft een DOORSCHAKELDIENST!! Voor als je geen zin hebt het juiste goedkope nummer op te zoeken. Het tarief wordt ook gemeld!!. KPN bijvoorbeeld, heeft geen 090X-nummers voor helpdesken, alleen maar 0800-nummers. Dus als je toch dit nummer gebruikt, moet je NIET ZEUREN!
KPN informatienummer a € 0.90 per minuut. Werkelijk schandalig! Meteen abonnement opgezegd!
Een rekening van€ 29,06 ???
Ik dacht ik heb dat nummer nooit gebeld.
Maar schijnt een servicenummer van KPN te zijn(en ziggo) ook lees ik hier.
En die heb ik idd gebeld.
Echt schandalig!
Mensen die de glasvezel komen aanleggen maken veel uren, voor niet een fatsoenlijk salaris.
Plus ze zetten in de buurt geen toilet neer.
Ook al besteed KPN het uit, dan kan je nog wel goede afspraken maken, toch?
De top bij KPN gaat ook eten en drinken,en wat er in gaat moet er ook uit!!!!!
Zorg voor die mensen voor een fatsoenlijke salaris en een diggy zodat ze niet de bosjes hoeven in te duiken om hun behoeften te doen.
Daar had ik voor gebeld.
Ze doen er niets aan maar krijg wel de rekening gepresenteerd.
Het is onmogelijk dat mensen niet weten dat dit nummer geld kost. Er wordt heel nadrukkelijk vermeld dat dit een dienst is van "Snel en Veilig Doorschakelen. Er wordt duidelijk vermeld dat het nummer €0,90 per minuut kost en ook na het doorschakelen naar de dienst die je zocht. Als je niet luistert maar toch gaat klagen achteraf omdat je niet langer als 2 seconden wil zoeken naar het klantenservicenummer dat je zoekt dan ligt het helaas toch echt aan jezelf.
Ik ben 50 minuten begeleid door een medewerkster van Ziggo om een t.v. om te zetten van analoog naar digitaal en vind hiervoor nu een kostenpost van zo'n 44 Euro op mijn factuur (van Vodafone). Probleem was niet eens verholpen waardoor er alsnog een monteur moest langskomen.
0,13 cent p/m staat er bij Klantenservice van Ziggo, klopt niks van, eerder 0.90 cent p/m zou ik zeggen. Het betrof hier het nummer 09060400030 volgens de factuur, kan me niet herinneren of ik ook daadwerkelijk dat nummer gekozen heb of 0900-1884 (is Ziggo Klantenservice).
Wat een schandalige actie van Ziggo. Omdat zij mij de verkeerde service leverde voor hun (!) overschakeling van analoge naar digitale tv moest ik bellen om de tv weer werkzaam te krijgen. Goede en aardige hulp.
Maar op de rekening van die maand van mijn telefoon ruim 52,00 euro belkosten voor die telefoontjes.
Het is niet het servicenummer van Ziggo maar een of ander doorschakel nummer. Ik wist niet dat dit zomaar kon en mocht.
Mensen, dit is geen telefoonnummer van Ziggo. Telefoonnummer is 0900-1884 (12 cent per minuut). DIt is een doorschakelnummer die bijna 90 cent per minuut in rekening brengt
Ziggo\Horizon box Omgeruild voor ziggo\Mediabox Next.
moest met gsm bellen om activatie
In te laten stellen door Ziggo...huistelefoon xeed ooks niets méér dus gebeld naar Ziggo met nr.09060400030 14 min.kosten € 13,40..
Heel bijzonder....Oplichterij/Geldklopperij van Ziggo!
36,63 euro maar liefst, en dan nog zeggen dat het niet verrekend wordt!
KPN zak er in.