Hoe beperk je ongewenste (commerciële) benadering?
Als ondernemer kun je geconfronteerd worden met ongewenst gebruik van jouw contactgegevens. Andere bedrijven gebruiken die bijvoorbeeld om je reclame toe te sturen of te bellen met een zakelijke aanbieding. Deze gegevens kunnen afkomstig zijn uit het Handelsregister maar ook uit andere bronnen. Denk aan databrokers,…
Odido klantenservice voor abbo verlenging. Je kan zo juist telefonisch korting krijgen.
Beller hangt op voordat je kunt opnemen. Na deze site bezocht te hebben, heb ik het nr direct geblokkeerd.
al vaker gebeld door dit nummer. Er wordt inderdaad niets gezegd, maar gelijk opgehangen. Blokkeren dit nummer!
Ik heb dit nr geblokkeerd neem je op zegt die gene niks maar hij belt wel netjes elke dag pfff weg er mee
Gebeld door dit nummer. Ik nam op met alleen een “hoi. Ze noemde mijn initialen en achternaam. Ik vetrouw het niet, zei dat ik het raar vond dat ze op zaterdag bellen en heb opgehangen. Ik had niets moeten zeggen..
Het gevaarlijke zit ‘m in dat ze met een zichtbaar nummer bellen, waardoor je niet verwacht dat het bijvoorbeeld scam is.
2x gebeld, zei niets en hing op.
sowieso wordt dit telefoonnummer bij contact zoeken meteen geblokt dmv blacklist.....
Aantal keer gebeld door dit nummer, 1x opgenomen maar geen reactie. Inmiddels geblokkeerd.
Meerdere malen gebeld door dit nummer, ik neem niet op. Maar toch blijven ze het proberen... Al van af December is dit aan de gang.....
Ik word elke dag gebeld lastig gevallen door dit nr ze zeggen odido is, ik ga binnenkort weg bij odido ik er gek van word we worde elke dag gestalkt en lastig gevallen te worden
Belt iedere week. Als je opneemt wordt er gezegd dat dit Odido is. De beller begint over het verlengen van het telefoonabonnement. Als je zegt dat je dit online gaat regelen, zegt de beller ‘prima, wilt ook ook niet meer gebeld worden? Dan verbind ik u nu door’. Vervolgens hangt de beller op.
Afgelopen 2 weken elke dag gebeld door dit nummer. Super irritant. Als ik een nieuw abonnement wil dan regel ik het zelf wel. Ik ga juist naar een andere provider door dit soort irritante telefoontjes.