Deze student verloor 9.000 euro door oplichting en wil anderen waarschuwen
ISS-studente Golden werd opgelicht via de telefoon. Ze raakte 9.000 euro kwijt en ook de emotionele schade is groot. Ze deelt haar verhaal om andere studenten te waarschuwen.
Weergave: | 6 362× |
Beoordeling: | 36× |
ISS-studente Golden werd opgelicht via de telefoon. Ze raakte 9.000 euro kwijt en ook de emotionele schade is groot. Ze deelt haar verhaal om andere studenten te waarschuwen.
De voorbije dagen probeerden buitenlandse oplichters meer honderdduizend keer om Belgen op te lichten via de telefoon. Bijzonder detail: voor de slachtoffers leek het alsof ze gebeld werden door een Belgisch telefoonnummer. "Een typisch geval van spoofing", zegt de woordvoerder van het BIPT. Luisteraar Gunther Voet…
Irritant... Als ik klant wil worden van Ziggo weet ik jullie zelf wel te vinden....
Ze blijven maar bellen. Niet opnemen!
Koop een lolly en vier het samen met KPN
inderdaad Ziggo, lekker pushende verkoop,ik ben blij met KPN jongens..
Al deze mensen die hieronder reageren met spam en bots etc, ken jullie feiten voordat jullie klakkeloos onzin op internet te plaatsen!!
Met vriendelijke groet,
Ziggo
Blijven dagelijks bellen, zelfs wanneer je ze hebt geblokkeerd. Ziggo
Ziggo spam. Sta op et bel me niet register en toch word ik gebeld.
Blijkt echt ziggo te zijn en heb een mooie kontrakt afgesloote bij een vriendelijke meneer, hij heb ne zelfs ziin naam gegeven en de datum dat ik kan trug bellen voor montuur super blij meee
word vandaag door twee verschillende nummers gebeld. Bljken beidde van Ziggo te zijn als ik hier lees. Ziggo en Vodafoon zijn de grootste oplichters. Je betaald een vermogen en wil je er bij weg, dan kom Vodafoon nog even met een leuk rekening na. Je heb dan buiten de bundel gebeld. Zeggen ze dan. Terwijl ik ziek was en alles vla watsapp en wiffi deed. Mensen trap er niet in
bellen soms 4x per dag erg irritant
Ziggo, spam gericht op oude klanten. Zeer storend.
Ziggo spam!!! Ze proberen me over te laten stappen van glasvezel naar hun eigen "glasvezel" (die ze niet eens leveren). Toen ik één van hun 30 telefoontjes in de afgelopen twee weken niet opnam, stonden ze ineens voor mijn deur. Ik ben hier niet blij mee – alleen omdat ik een oude klant ben, betekent dat niet dat ik huisbezoeken op prijs stel.