Deze student verloor 9.000 euro door oplichting en wil anderen waarschuwen
ISS-studente Golden werd opgelicht via de telefoon. Ze raakte 9.000 euro kwijt en ook de emotionele schade is groot. Ze deelt haar verhaal om andere studenten te waarschuwen.
Weergave: | 6 362× |
Beoordeling: | 36× |
ISS-studente Golden werd opgelicht via de telefoon. Ze raakte 9.000 euro kwijt en ook de emotionele schade is groot. Ze deelt haar verhaal om andere studenten te waarschuwen.
De voorbije dagen probeerden buitenlandse oplichters meer honderdduizend keer om Belgen op te lichten via de telefoon. Bijzonder detail: voor de slachtoffers leek het alsof ze gebeld werden door een Belgisch telefoonnummer. "Een typisch geval van spoofing", zegt de woordvoerder van het BIPT. Luisteraar Gunther Voet…
Irritant... Als ik klant wil worden van Ziggo weet ik jullie zelf wel te vinden....
Ze blijven maar bellen. Niet opnemen!
inderdaad Ziggo, lekker pushende verkoop,ik ben blij met KPN jongens..
Blijven dagelijks bellen, zelfs wanneer je ze hebt geblokkeerd. Ziggo
bellen soms 4x per dag erg irritant
Ziggo, spam gericht op oude klanten. Zeer storend.
Ziggo spam!!! Ze proberen me over te laten stappen van glasvezel naar hun eigen "glasvezel" (die ze niet eens leveren). Toen ik één van hun 30 telefoontjes in de afgelopen twee weken niet opnam, stonden ze ineens voor mijn deur. Ik ben hier niet blij mee – alleen omdat ik een oude klant ben, betekent dat niet dat ik huisbezoeken op prijs stel.
ziggo spam; geblokkeerd natuurlijk
Heb het nummer geblokeerd en toch blijven ze bellen
Ondanks geblokkeerd toch nog proberen dik irritant
Ik zag dat dit nr. gebeld had. Ik belde terug uit nieuwschierigheid. Leel over te gaan naar buitenland (rare toon). Geen reactie. Er werd niet opgenomen om 21.30 uur. Heel verdacht heel storend.
Hoorde niks, ik heb opgehangen